< Till bloggens startsida

Då var det dags!

Efter år av övervikt och uruselt självförtroende har jag äntligen bestämt mig för att göra något åt det! Ja, det är i början av året, då många som stått under den fyrverkeriupplysta himlen bestämt har sagt "jag ska bli fit i år!", för att sedan gå hårt ut och falla in i gamla mönster efter 1 månad. Men jag har minsann tjuvstartat under hösten, då jag la om kosten helt och blev av med 10kg. Nu väger jag inte längre tresiffrigt i alla fall, och borde orka lägga in lite träning.


Det slutgiltiga målet är minus 30 kg om elva månader. Då ska jag gifta mig med min underbara pojkvän. Och jag vill ge oss båda en god hälsa i bröllopspresent. Jag vill leva ett långt, aktivt liv så att jag får vara med honom så länge som möjligt och uppleva allt som vi har pratat om att göra i framtiden. Jag köpte dessutom klänningen som jag ska ha på bröllopet i en alldeles för liten storlek...

Mitt nya liv börjar bra den här januarimorgonen, det har kommit en massa snö, så jag ska strax pulsa till jobbet och skotta i minst 5 timmar ser det ut som. Har även bokat ett Sh'bam pass ikväll som jag verkligen hoppas att jag orkar gå på. Gott nytt år, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0